Stefan Nilsson
Jag hjälper företagare att få kontroll på insatser som lyfter lönsamhet och tillväxt.
Det enda du behöver göra är att låta mig bearbeta den försäljningshistorik du redan samlat på dig.
Skicka efter min projektbeskrivning. Där ser du vilka utdrag ur din försäljningshistorik som vi använder oss av.
Hämta här →Hej Företagare!
Om du går runt och funderar på hur du ska kunna sätta mer fart på ditt företag så är det här mitt stalltips:
Börja med att gå igenom din befintliga försäljningshistorik.
Det är ett enkelt sätt att få klarhet i dina möjligheter. Handlar till stor del om att du kopierar ditt eget framgångsrecept!
Det handlar om sålda produkter, kostnader, kunder, försäljning ... och kombinationer därav.
Jag kan göra en snabb första kartläggning åt dig och visa dig de mest uppenbara insatserna för att göra bättre med lönsamhet och tillväxt.
Det tar 1 dag och kommer med garanti.
Om du inte ser värde eller att projektet är ett bra sätt att komma framåt så avbryter vi.
Inte värre än så. Det här passar inte alla.
Så här går det till:
Det enda du behöver göra är att låta mig bearbeta den försäljningshistorik du redan samlat på dig.
Det handlar om att optimera det du redan har. Jag kan hjälpa dig genom denna process på ett snabbt och strukturerat sätt.
Efter vår analys kommer du att ha bättre insikter om vad som driver din lönsamhet och vilka åtgärder som bör prioriteras.
Skicka efter projektbeskrivning nu
Där ser du pris, villkor, garanti och de utdrag ur din försäljningshistorik som vi använder oss av.
Tänk på:
Fyll i dina uppgifter här så kommer projektbeskrivningen i ett mejl.
Skicka efter projektbeskrivningen här
Se detaljerna om
Jag ser fram emot att hjälpa dig med det här.
Ta tillfället!
Stefan Nilsson
Ett företag som växer 17 procent om året blir 10X större på 15 år.
Det blir 20X större om det växer 22 procent under samma tid.
Alltså, blygsamma fem procentenheter högre årlig tillväxt dubblar den sammanlagda tillväxten och värdeökningen på dessa 15 år.
De flesta företagare tänker inte så ofta som de borde, eller så tidigt som de borde, på företagets värde och hur det kan växa.